داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

شرط بندی روی چیزایی که اصلا نمیدانم :|

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ق.ظ

نکته ی کاری که الان کردم اینه که روی مسابقات ورزشی شرط بستم که هیچی ازشون نمیدونم و حتی اسم تیم ها رو هم بلد نیستم. فقط روی چیزی که بقیه شرط نبسته بودن شرط بستم :|

یه جورایی مثل بوکفسکی توی هالیوود :))

به هرحال تفریحیه :))

پ.ن: الانم دارم بازی هایی رو میکنم که اصلا بلد نیستم :| محکوم به ضررم :)))

۹۶/۰۹/۱۳
من !!

نظرات  (۲)

۱۳ آذر ۹۶ ، ۰۰:۳۵ علی شبانه
هممم...
پاسخ:
مسخره بازی های آخر شبه :))
کلا نزدیک هزارتومن شرط بستم ، تاحالام باختم. الانم برم بخوابم :)))
۱۳ آذر ۹۶ ، ۰۰:۴۱ علی شبانه
هممم!
پاسخ:
اوهووووم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی