داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

یه انیمه ی کوتاه و فقط آهنگ!

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۴۹ ب.ظ

ولی دوتا از چیزای مورد علاقه ی من دور هم جمع میشن ، من از همیشه خوشحال تر میشم.

انیمه ی و آهنگ دوتا از چیزایین که من باهاشون خیلی وقت میگذرونم و باهم یه اثر 6 دقیقه ای ساختن داستان که یه دختر دوست داشتنی و تنها توی کامپیوتره. شاید بار اول متوجهش بشین و شایدم به بار دوم برسه. ولی هرچقدر بیشتر باشه لذتشم بیشتره :)

Shelter

۹۶/۰۸/۲۳
من !!

نظرات  (۱)

اوهوم دیدمش...قشنگه
شاید درون خیلی از ماها مثل همین دختر هست...ماهایی که خودمون رو پشت این دنیای مجازی قایم کردیم
پاسخ:
:) ؛ فکر کنم بشه بشکنیمش ...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی