داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

میدون انقلاب و زندگی مینیمال

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۰ ب.ظ

امروز رفتم میدان انقلاب ؛ همه جا رو که گشتم گفتن که تخفیف ها از 15 ام شروع میشه و امروز تخفیف 25 درصدی نمیدن! منم که زور بهم داشت بخرم رفتم سراغ کتابای دست فروشا. یه دایره المعارف سه جلدی خریدم 15 تومن ؛ که توش در مورد فرق خر و الاغ توضیحات مفصل داده😐. یه کتاب شعر خریدم که قبلا داشتمش ؛ یه مسخ کافکا خریدم که همین جوریشم از مالای توی بازار گرون تره😐 ؛ یه کتاب برنامه نویسی خریدم که اصلا نمیشه خوندش😐 ؛ و و و و ... .

خدایی همه ی اینارو واسه ی این نخریدم که احتیاج دارم ؛ واسه ی این خریدم که ارزونن. و این مخالف اصل اول زندگی مینیماله...

پس... زندگی مینیمال رو از فردا شروع میکنم 😊

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی