داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

به جز اینجا یه جا درست کردم ، واسه ی نقد کتاب ، فیلم ، یا چیزای دیگه. دلم میخواد حداقل این اینترنت کوفتی یه جذابیتی داشته باشه.
آدرسشو نمیزارم ، ولی اگه یه وبسایت دیدین که طرف به بدترین شکل ممکن یه فیلم رو نقد کرده اون منم :)
دارم فکر میکنم دیگه مثل آدمیزاد از همه ی وقتم استفاده کنمو این روز لعنتی که 24 ساعته رو سرسری نگذرونم.
اولین چیزی که زمانشو دقیق مشخص کردم خواب بود :|
حالا هم اصلا نمیدونم چرا دارم اینارو مینویسم ، و دارم اینارو اینجا میزارم!
دیگه حتی از روابط مجازی هم خوشم نمیاد ، روابطی که اگه اینترنت قطع بشه از هم میپاشن!
نه من شمارو خوب میشناسم نه شما خوب منو میشناسین ، هممون واسه ی هم چندتا کد 0 و 1 بی ارزشیم!
حتی بعضی وقتا باور نمیکنم کسایی که باهاشون ارتباط دارم واقعین!
و اینگونه لذت اینترنت کمتر و کمتر و کمتر میشود...
۹۶/۰۷/۰۵
من !!

نظرات  (۱)

۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۳:۲۶ http://khabarme.ir

saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی