داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

من کیم؟ ارزش چیه؟ چیکار میکنم؟

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ق.ظ

یه لحظه فکر کردم ، الان بینهایت از من توی بینهایت جهان دیگه وجود داره. پس من کیم؟ چه ارزشی دارم؟

اون من ، الان داره چکار میکنه؟ زمان براش چجوریه؟

هیچ وقت این سوالا رو نفهمیدم.

ولی امروز یه خواب دیدم. من یه پیرمرد بودم و یه دختر داشتم ، دخترمم جلوی چشم خودم مرد ، این مهم نیست البته. جالب بود که وقتی بیدار شدم دخترم رو بالای سرم دیدم و دوباره گرفتم خوابیدم!

یه کمی مشکوک به اسکیزوفرنی شدم ، شایدم یه خواب بوده توی خواب ، ولی اینم مهم نیست.

خب مهم اینه که باعث شد ذهنم مشغول این سوالا بشه که من کیم؟ و من هایی که توی بینهایت جهان زندگی میکنن کین؟

راستش الان خودمم گیج شدم. ولی یه جورایی واسه ی اون من ها زندگی من هیچ ارزشی نداره و واسه ی من هم زندگی اون ها. پس اگه اون ها من باشند که هستند ، زندگی من حتی واسه ی خودمم هیچ ارزشی نداره.

و خب یه سوال دیگه : ارزش چیه؟

اگه بیشتر پیش بریم خیلی سوالای دیگم در میاد که قبلا فکر میکردیم جوابشو میدونیم ولی نمیدونیم.

امیدوارم مثل خودم سرتونو درد نیاورده باشم. ولی زندگی خیلی پیچیدست. جوری که هیچی ازش نمیدونیم.

۹۶/۰۶/۱۶
من !!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی