داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

واقعا عادیه؟

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ق.ظ


توی سایت پرسش و پاسخ یکی پرسیده : ایا عادیه که من عاشق یه شخصیت انیمه (کارتون ژاپنی) بشم ؟؟

:|

بله دوست عزیز . کاملا هم عادیه. اصلا من خودم تا حالا بارها رگمو به خاطر این عشقا زدم :)

۹۶/۰۶/۰۵
من !!

نظرات  (۲)

من همیشه دوست داشتم به جای لوسی می باشم
البته که جودی ابوت رو هم دوست داشتم و خیلی خیلی دوست داشتم یکی باشه که  منم براش نامه بنویسم
:))

فکر کنم پتانسیل عاشق بابا لنگ دراز شدن هم داشتم

اهان راستی عاشق هایدی هم بودم و بنظرم موقعیتش جای حسادت داشت :|
پاسخ:
شخصیتایی کارتونی که من عاشقشون بودم:
1- جودی هاپس توی زوتوپیا :)
2- اپل جک توی my little pony
3- فلاترشای توی my little pony
4- ویندی توی آبشار جاذبه ( gravity falls)
5- باربی :|
6- عشق اول و آخرم پنی توی کاراگاه گجت :)
دقت کنی بیشتر اینا مال همین چند وقت پیشه :)))
جان من عاشق باربی هستی؟:))))
معرکه ای تو
من هیچ وقت باربی دوست نداشتم چون ظاهرش خیلی شسته رفته و بی عیب بود...برام ملموس نبوده هیچوقت...

بلی اما من عشق هام قدیمی هست.

پاسخ:
:)
البته عاشق آنشرلی هم بودم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی