داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

حمله ی خفاش | هیچکاک :|

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

الان یه خفاش از در اومد تو خونمون(خونمونم آپارتمانیه!)

من و خواهرم رفتیم توی اتاق و منم از فرصت استفاده کردم و یه عالمه از خفاشا براش توضیح دادم.:|||

یاد پرندگان هیچکاک افتادم.

یاد فیلمای خونآشامم افتادم :|

نکته ی جتالشم این بود که اول فکر کردم پروانست :||


۹۶/۰۶/۰۱
من !!

نظرات  (۴)

شگفتا :| فکر نمیکردم خفاش توی شهرها هم پیدا بشن

پاسخ:
منم فکر نمیکردم ، تا امروز :|
:|
پاسخ:
:||
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۳:۲۶ http://khabarme.ir

sssssssssssssssssssssssssssssss

۱۲ آذر ۹۸ ، ۱۶:۳۵ تعمیرات یخچال سامسونگ

مرسی از مطالب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی