داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

خبر خوب واسه ویکی پدیا خوانای مثل من

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ق.ظ


امروز همین جوری داشتم رمانی که میخوام امشب بخونم رو توی ویکیپدیا نگاه میکردم که دستم رفت روی یه لینک و یه جعبه باز شد که از ذوقش نمیدونستم چکار کنم!! رفتم توی بقیه ی مطالب ویکی پدیایی که باز کرده بودم و از باز شدن لینکا توشون ذوق میکردم!!

چقدر تغییرات کوچیک کمک کنندست و دیگه نه حجم و نه وقتم توی باز کردن تبای جدید هدر نمیره :))

۹۶/۰۵/۲۸
من !!

نظرات  (۳)

چه جالب
خبر خوبیه
حقیقتا من خیلی سراغ ویکی پدیا نمیرم....اما خب اتفاق جالبی هست
پاسخ:
حتما سراغش برو ؛ خیلی چیزا داره.
مثلا همین الان برو درمورد "سریال آبکی" بخون
همون سریالای ترکیه.
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۱۲ پیمان محسنی کیاسری
سلام
حقیقتش فکر کنم این امکان خیلی وقته که اومده!
اما شاید فقط برای اعضا فعال بود و برای عموم فعال نشده بود.
اگه عضوشین احتمالاُ بتونین از امکانال بیشتری هم استفاده کنین.
پاسخ:
حتما عضو میشم
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی