داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

بعضی چیزا هیچ وقت تغییر نمیکنن

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ب.ظ
دیشب گوشی رو روی 7وده دقیقه گذاشتم تا بیدار شم. بیدار شدم ، بلند شدم و صورتمو شستمو و رفتم روی مبل و تا ساعت 1 خوابیدم :|
بعضی چیزا بهتر نمیشن ؛ فقط بدتر میشن
مثل باتلاقن . هرچی بیشتر دست و پا بزنی بیشتر میری تو :|
۹۶/۰۵/۲۲
من !!

نظرات  (۲)

:)
ساعت و گوشی نمی خواد ...
یه هدف مهم می خواد که ساعت 4 صبح صاف پاشی وایسی بیخیال خواب شی بری پی کارت ...
:))

پاسخ:
آره ، اونو تجربه کردم :)
مشکل اصلیم همون هدف مهمه :|
هدف مهمم اینه که تا ساعت 1 نخوابم تا دیگه حوصله ی هیچ کاری نداشته باشم :))
البته دیشب ساعت 10 خوابیدم امروزم ساعت 6 بیدار شدم :)
ولی کلا مثل اینکه باید بیشتر از یه انسان عادی بخوابم
کم کم باید عادت کنی

یه آدم عادی هم حدود هشت ساعت میخوابه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی