داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

درین حد ما ایرانیا مهمان نوازیم

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۵ ب.ظ
شوهر عمم یه دوست ایتالیایی داشت. یه بار بردش اصفهان و باهم گشتن و یه بارم بردش یه جنگلای حومه ی شهر رو بهش نشون داد.
شاید بگین که چه آدم مهمون نوازی بوده ولی باید بگم که برادرش قاچاقی رفت ایتالیا و توی خونه ی همون دوست ساده دل زندگی کرد و هنوزم توی خونه ی اونه و از پول اون زندگیشو ادامه میده.البته مطمئنم اگه شوهر عمم سپاهی نبود خودش میرفت و به هیچ وجه نمیذاشت برادرش بره.
امروز توی یوتیوب یه فیلمی دیدم از کانال یه آقایی که دور دنیا رو میگرده. این آقاهه القضا اومده بوده ایران و درباره ی ایران فیلم گذاشته بود.
یه بنده خداییم اومده زیرش کامنت گذاشته که من خیلی دوست دارم بیام ایران و برم اصفهان رو ببینم و ... و آخرشم به فینگلیش نوشته اصفهان نصف جهان. نزدیک 100 تا ریپلی برای این بنده خدا اومده که داداچ بیا ایران خونه ی خودمون هواتو دارم تازه یه قناریم دارم که سنتی میخونه و کاراته کار میکنه !
این آقاهم دوپا داشته دوتا دیگم قرض گرفته و دیگه نه جواب ریپلی هارو داده و نه دیگه به ایران و اصفهان فکر کرده.
ایران

  • نتیجه ی اخلاقی: آقا این خارجیا همش دروغ میگن. هیچ وقت پیزی سفر کردن ندارن. تازه منبع موثقم هست که این یارو که دور دنیا رو میگرده خودش ایرانیه و پاسپورتشم چند وقته تموم شده الان تو صف درخواسته هنوز بهش ندادن و کانال یوتیوبش بی نان و آب مونده واسش.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی