داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

بعضی وقتا دلم میخواد توی لاک افسردگی و تنهایی فرو برم و با خودم آهنگ Mad World رو بخونم.

الان دوباره این آهنگ رو گوش دادم. اولین بار توی فیلم Donnie Darko گوشش دادم ، همون فیلمی که منو به فیزیک علاقه مند کرد ، حس خیلی عجیبی منو گرفت. ولی واسم جالب بود که این دنیا دیوانه که مردمش دارم دور یک دایره میگردن ، اینبار به نظرم لذت بخش آمد.

گاهی وقتا یه نگاه کوچیک ، خیلی کوچیک ، به آینده و بعد یه نگاه بلند تر ، زندگی رو از حالت دیوانگی درمیاره.

دانلود این آهنگ

ترجمه این آهنگ!.

۹۶/۰۷/۱۳
من !!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی