داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

وقتی خواهرم میخواد توی اینترنت مشهور بشه !

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳ ب.ظ

امروز خواهرم یکی از قسمت های we bare bears رو دید و دلش خواست که یه ویدیو آپلود کنه و توی اینترنت مشهور بشه.

منم شدم فیلمبردار و از توپ بازی کردن و زدن توپ به من و در و دیوار فیلم گرفتم :|

فیلم رو توی یوتیوب آپلود کردیم و حالا کنار من پای لپ تاپ نشسته و منم باید دم به دیقه ریفرش کنم و بهش بگم چند نفر دیدنش :|

۹۶/۰۷/۱۱
من !!

نظرات  (۱)

حالا چندتا بازدیدکننده داشته ؟:)
پاسخ:
خیلی کم ؛ ولی خوددش الان میگه من تو اینترت مشهور شدم :)
البته من خودم با html عددای رو ی صفحه رو واسش تغییر دادم که ناراحت نشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی