داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

اسم تو ، زیبا

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۴ ب.ظ
نمیدونم چی بگم ، تنها چیزی که میتونم بگم زیباست. آخرای فیلم (البته همچینم آخر نه) انقد محکم دستامو به هم فشار دادم که هنوزم درد میکنه!
بهترین بخش هاش شعر و آهنگای بین فیلم بود، همه چیز مقدمه ای برای مقدمه بود
معمولا وقتی انیمه هارو میبینم تا آخر فیلم به آهنگاشون گوش میدم ، ولی الان با دقت بیشتر معنی ها رو میخوندم
اسباب بازی ای که وقتی بچه بودم از ستاره ها خواستم
الان داره گوشه ی اتاقم خاک میخوره
هزارتا آرزو دارم که ممکنه براورده بشن
ولی بیا همشون رو با یه آرزو عوض کنیم


۹۶/۰۷/۰۵
من !!

نظرات  (۱۳)

یکی از زیباترین و بهترین انیمه های سینمایی بود.
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۵۸ ساندویچ پانل
کجاییه این انیمه باید ژاپنی باشه دانلود کردم مرسی
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۵۸ ساندویچ پانل
دانلود کردم مرسی
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۵۸ ساندویچ پانل سقفی
مرسی خیلی دلم تماشای کارتون می خواست ممنونم
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۶ ساندویچ پانل دیواری
ممنون
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۵ شرکت حسابداری
انیمه قشنگی بود قشنگ نه عالی بود
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۵ خدمات حسابداری
خیلی خیلی قشنگ بود و جذاب
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۶ خدمات حسابرسی
آهنگاش فوق العاده است واقعا
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۶ مشاوره مالی
دلم چند وقت بود تماشای کارتون میخواست
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۷ مشاوره مالیاتی
دلم میخواد بچه بودم و بیشتر کارتون میدیدم
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۸ اظهارنامه مالیاتی
کاش این کارتونارو بچه که بودیم میتونستیم نگاه کنیم الان دیگه مثل قدیما لذت نداره تماشای کارتون
۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۹ استعلام کد اقتصادی
بسیار عالی بود و جذاب مرسی دنلود کردم 
۰۲ آذر ۹۹ ، ۲۰:۵۲ خرید بادام

عالی چه متن خشنگی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی