داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

this is the ennnnnnnnnnd

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ

همونطور که میدونید واسه ی خیلی ها آخر تعطیلاته ( نه اینکه بعد از تعطیلات یه ریز کار میکنیم البته :/ )

خب چیکار باید کرد؟

کتاب : پیرمرد و دریا از ارنست همینگوی

انیمه: a silent voice

سریال: Friend (البته این 10 فصله. خودم الان هنوز فصل شیشم :/ )

انیمیشن سریالی: Rick & Morty (امروز دوشنبه بود. اینم که هر دوشنبه قسمت جدید فصل سومش میاد. منم که امروز صبح بیدار شدم و فقط ریفرش کردم و ریفرش کردم :| )

پادکست: استرینگ کست :t.me/stringcast

بزرگترین نصیحتی که میتونم به خودم و خودتون بکنم اینه که حداقل به جای اینکه یه صفحه ی اینترنت یا اینستاگرام یا هرچیزی رو ریفرش کنید ، کاری کنید که خوشحالتون کنه و بعدا به یادتون بمونه ، مثل فیلم دیدن و کتاب خوندن ، که البته اگه کتاب علمی باشه چه بهتر

کتاب علمی: جهان های موازی - مچیو کاکو ؛ ریاضیات زیبا - تام سیگفرید

۹۶/۰۶/۲۷
من !!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی