داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

پیوند های روزانه ؛ بوکمارک ؛ وبسایت و من

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ق.ظ

خیلی کم پیش میاد که از یه وبسایت اینقدر خوشم بیاد که حتی توی بوکمارک بزارمش. ولی اینجا یه جورایی وبسایتایی که دوست دارم رو گذاشتم توی بخش پیوندهای روزانه.همیشه هم خودم دوست داشتم که یه وبسایت درست کنم که یکی بیاد و بزارتش توی بوکمارکش. ولی الان یه جورایی دیگه دارم بیخیالش میشم.دیگه اون شوقی که قبلا توی طراحی یه وبسایت دارم رو نداشتم . امروز داشتم روی یه وبسایت جمع آوری ویدیو کار میکردم ، بعد از ساعت ها فهمیدم که یکی قبل از من این کارو کرده! و خب دمش گرم . چون من وبسایت اونو توی بوکمارک مرورگرم گذاشتم.

لعنت به این شوق دات کام من ، دیگه حوصله ی طراحی هیچ وبسایتی ندارم . میخوام فقط اراجیفمو اینجا بنویسم و بس.

دارم اشتیاقمو نسبت به هرچیزی از دست میدم و دیگه چیزای جدیدم دوست ندارم. دلم میخواد برم توی یه جنگل یه کلبه بسازم و چوب بتراشم و بعد از مدتی از زندگی توی جنگل خسته بشم و برم توی کوه و بیابان !

انگار راستی راستی باید یه فکری به حال خودم بکنم. یه کار مثل ربات ، بدون فکر به اینکه چکار دارم میکنم.شاید بتونم ذوق و شوق رو باهاش بزارم کنار.

۹۶/۰۶/۱۶
من !!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی