داستان های من و زندگی

| داستان هایی کسل کننده از روزمرگی

کوچه‌ها باریکن، دکونا بسته‌س

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۴ ق.ظ

جماعت! من دیگه حوصله ندارم

به خوب امید و از بد، گله ندارم

گر چه از دیگرون فاصله ندارم

کاری با کار این قافله ندارم

- فرهاد ، کوچه ها

یه زمانی عاشق فرهاد و آهنگاش بودم ، همه ی آهنگاش رو داشتم. ولی دقت کردم و دیدم دارم بدجوری افسرده میشم. از اون به بعد ترکش کردم ، ولی نه کاملا :)

وبسایت پرسه و دانلود کوچه ها

۹۶/۰۵/۲۸
من !!

نظرات  (۲)

من عاشق اهنگ یه شب مهتاب فرهادم....عالیه
پاسخ:
یه شب مهتاب ماه میاد تو خواب منو میبره کوچه به کوچه . باغ انگوری باغ آلوچه
از شعرایی بود که بابا و مامانم وقتی بچه بودم واسم میخوندن.
۰۳ دی ۰۰ ، ۲۳:۰۵ لوله بازکنی سعادت آباد

عالی خیلی خوبه حرف نداره هرچی شما بگید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی